logo
logo logo logo
#jegerstatsansatt vant gull i London

#jegerstatsansatt vant gull i London

YS Stats kampanje vant i den globale konkurransen The International Content Marketing Awards.

​The International Content Marketing Awards er verdens største konkurranse innenfor innholdsmarkedsføring.

100 forskjellige byråer fra 21 land deltok. 450 prosjekter konkurrerte innenfor 24 kategorier. YS Stat vant i kategorien internkommunikasjon.

Menneskene i filmen #jegerstatsansatt er ikke skuespillere, men medlemmer ute på arbeidsplassene som sørger for trygghet og står bak omsorg hver eneste dag. Filmen tar utgangspunkt i skjellsordene mot statsansatte fra sosiale medier og avisenes diskusjonsfora og bruker disse til å fortelle hvem de som jobber i staten er, og hva de faktisk gjør. Målet var kommunikasjon som skaper endring: – Å bryte ned myter.

- Vi deler gjerne våre erfaringer med regjeringen i deres kampanje mot hatmeldinger på nettet. Sammen kan vi utgjøre en forskjell og snu dette til positive holdninger og komme nett-trollene til livs. Takk til alle som har stilt opp for oss i YS Stat forbundene og takk til Geelmuyden Kiese som har gjort våre ideer virkelige, sier leder i YS Stat Pål N. Arnesen.

Kampanjen #jegerstatsansatt ble utarbeidet sammen med kommunikasjonsbyrået Geelmuyden Kiese. Den offisielle kampanjestarten var 1. oktober 2015. Med tweetsfilmen, gode historier fra statsansatte i elleve YS Stat-forbund og ferske tall og fakta om statsansatte gikk de elleve YS Stat-forbundene sammen med et felles budskap: Å informere om hva statsansatte gjør og øke stoltheten over å være statsansatt.


Copyright © 2017 AVYO | Bruk av informasjonskapsler
Design og utvikling av Team Data System AS - Powered by Ability.NET

Menu